24 November 2008

dari Walimah ke Jln kapar...

my day start early in the morning... got wedding reception to attend.. it's Nuar's reception at klang perdana... as planned we gather 1130 at cyberjaya... aku sgt lah hangin ngn org yg kate ni -->'sp lmbt kena tgl' mmg aku nk bakar keta hijau ko tu nnt... hahahaha..

camera test... heee..


as usual lah muke2 ni je yg always ontime...


ketibaan rombongan pengantin kami


kami


que in a row... (dikira dari yg 1st bertunang ye)
first / second / third / erk?



Selamat Pengantin Baru
Nuar & Nuha







after that we headed to...... kedai2 yg menjual besi2 yg semua nye kelihatan serupa(at least pada mata aku) yg dipasangkan pada tayar kereta yg dikatakan cantik?


does this two make any difference, ladies? except tulisan/ brand kt tgh tu aku tau ler..



rupe-paras-baharu oddie
erk?? tkde beza pn aku tgk.. ;D




duuuh~

tk faham sgguh...

anyway oddie dpt roda baru.... so i pn nk kasut juge!

;D



10 comments:

Hafizzul Kamarudin said...

fuh lawa rim...tapi aku rasa yg belah kanan pnye gambar lagi lawa la...

saizulhafiz said...

huhu membazir je...baik simpn utk masa depan.xlawa pn.hahahaha

LeLs said...

harus juga dapat kasut baru..
tau2,kamu..

cepat2 pegi redeem ngan tuan punye oddie..

huhu~

miss said...

lawa tu cane? ape desc nye? adeh. aku tgk sume sm je... hanyalah sebuah roda yg bole berpusing apabila keta bergerak... hahaha...


oooo ko tu beli camera ribu2 tk membazir plk? huhu.. biar kan laa.. minat masing2.. btul x? ;)


yes! naseb baik ade yg memahami naluri kewanitaan ku... hehehehe...
naaaaaaakk kasut 4psg sbb rim tu pn ade 4bijik.. ;D

Unknown said...

eh eh eh...sejak bila kita da tunang ni..amin..harap2 doa anda dimakbulkan..heee

shauqi said...

mak aih, beli trus time tu gak.. kaye2..hehe nasib baik aku x ikut, kalo x aku pon sambar satu.

miss said...

blom eh? igt kn dah... heee.. tk lama lg r tu... ;D


ha tau xpe! nk nangis gak r aku... hukhukhuk... mcm tk pecaye je nk beli trus... ;'(

agHoo said...

aduh..aku br je nak tukar design yg tuh..da de org amek..cancel2x..

UmmiSyarni said...

aku pon xpaham.same la mcm yg kt umah aku 2.sibuk nk pasang rim.

miss said...

adeh! apesal sume pn nk design camtu? oren pon.. ko pon.. mcm garfu je aku tgk.. huhuhu... ;)


mmg camtu kot mi.. mereka pon mesti tk fhm klau kite kate kasut/ handbag itu cantik! hehehe...