22 December 2008

Oh my!

i'm exhausted.

i really am.

sbb-nye. saya mengambil masa lebih-kurang 3stgh jam utk ke sunway pyramid yg jarak-nye hanya-lah lebih-kurang 10km dr tempat saya tinggal.

sbb-nye. itu-lah yg kite nk tau nih. ye dak?

sbb-nye. dari rmh saya menuju ke bandar tasik kesuma, semenyih kemudian saya ke taman melati, gombak dan kemudian ke taman tun teja, rawang dan kemudian baru smpai ke sunway pyramid.

duuuuuh!

rs cam dah pusing 1mesia je arini. apesal tah jauh gile perjalanan-nye tah. haih.

ooh kami ke pyramid ice tadik. sgt-lah penat. dah-lah bwk ank2 buah yg sgt-lah hyper. letih + pening. nasib baik-lah saya seorg mak buah yg berkaliber. hahahahaha. terima kasih juga kepada pembantu saya. thanks ya. letih ye tkpe-lah practise utk jd bpk buah plk. hehee.


siries jauh sampai mereka bole siap tdo lg! bole camtu ek?

ka-mi-lah


time ni masih bole senyum lg


time ni sudah cam sotong je letih-nye






Nighty Nite!


4 comments:

Anonymous said...

ari ape ni gie?aku aritu ckp nk g tp tak gi pon :P

miss said...

pigi smlm, ahd.. huhu.. tu r psl ko yg ckp nk g tk jd plk.. haih..

sitizero said...

hoitss...
ramainy anak buah ko...
tape2,prektis make perfect.
hee..
bile ni nk kuar ngn aku lak?

miss said...

haaa tau xp.. mmg manyak.. tu pn baru sparuh tu.. hee.. xter handle sakit kepala nk melayan sorg2.. jum kua.. kemana? =)