02 January 2010

Another chapter in my life....



betul ke? betul ke ni? for real? i'm engaged?? hahaha... mcm xpecaye tau tak... siries tak tipu... i'm happy and i'm thankful.. looking forward for something big.. (^_^)

thank you everyone who making this happen esp. my fiance (err does it sound odd? at least to me), my family, my mother, my brothers (abg, upik, ayen, ajid) and sisters (kak yong, kak lily, nurul), my brother and sister in law (abg mizi, abg baha, kak ani, kak mala), my nieces and nephews (anis, firdaus, ami, sabrina, akmal, danish, iman aishah, firas) my friends (wahida, mira, zahratun), my officemate (reendu, wawa, intan sara).. thank you guys!! and not to forget mr photographer elmo & pakya... and special guest dina n yana... thank u!!!!

oh. thanks juge kpd rakan2 yg mengirimkan pesanan ringkas.... i do appreciate all!!! ;D

sile la tatap gamba2 yg ade....






8 comments:

Ella said...

hi ina! congrats2!!! u look gojes!

sori tak dpt dtg sbb ada la pulak kwn lain yg bertunang on the same day..

anyway, bila korg nye big day?

Hafizzul Kamarudin said...

Tahniah... tarikh kawin kene bgtau awal2,sebab lyter nk plan buat trip ke umah ko...hehehe

i'm Lina said...
This comment has been removed by the author.
i'm Lina said...

Tahniah to Asrul & Ina.

Moved to next chapter in ur life...

bilekah BIG Day nye?

**sgt sweet in pink ^_^

more picas plsss

Uyul said...

Alu ina..dah engaged eh wei..congrats!!...i'm happy for you.

-Nurulbahiyyah

**mEaSa** said...

my officemate (reendu, wawa, intan sara)..

erk.this shud be my ex-ofismate(sara) :P

anyway,congrats babe!

Anonymous said...

tahniah....turn aku t korg dtg mbik gmbr byk2...hehe

Elya Roza said...

dear...dh lama tak update ke?/:)